Idag har jag lyssnat...


 
 
På mig själv.. Jag ligger fortfarande i sängen, haft en lite jobbig natt men långt ifrån gårdagen där jag inte sov många timmar. Denna förkylning tar kål på mig.. Men idag hade jag inte planerat något alls, sova och verkligen vila ut. Jag ska bara göra ett ärende och hämta ut mitt nya körkort och handla lite glass och gott som man måste äta när man är sjuk. Sen blir det film eller kolla ikapp mig på Idol. I morgon blir det till att hjälpa till på tävlingarna igen, ska bli riktigt roligt att kika på 135 och 150 i morgon. Saknar verkligen att tävla nu, från att tävla varje helg nästan till ett brejk på 3 månader. Saknat vardagen men hästlukt och mys, när jag stod på insläppet igår var det några hästar som fick lite gos från mig ;) ååå nu måste de komma hem, spännande med nytt stall, ny planering och upplägg inför nästa år. Är inte ni det?? 
 
 
Snart kommer turturduvorna till mig <3
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: