Spännande helg :)


 
 
Haha, måste bara först berätta om en rolig sak. I förrgår var en nisse från Assist här och fixade kanaler till mig. Alltså, jag har inte haft TV-kanaler att titta på sen i september 2013, hade ni klarat det?? Känns som om jag har en ny kompis i lägenheten, en Tv-kompis. Jag har verkligen inte saknat det, kunde lätt klara mig utan det ett tag till, men när jag får besök så som min Tv-beroende pappa så kände jag att det var dags nu. 
 
Nu till den spännnade helgen,ja den är proppfull redan =) I morgon ska jag åka på tävling, UTAN häst!! Kommer kännas väldigt konstigt, både skönt och kanske lite ledsamt, men ska blir roligt ialf. Kameran är laddad så kommer klicka massa kort på Carro och fina Octagon. Sen ska jag hoppa den lilla tösen och få till en bra film, det måste jag nämligen för i morgon kommer det ut någonting angående Razzia :) Missa inte det ni som gillar henne. Sen skulle jag egentligen ut på lördagen och en kompis skulle komma hit men jag fick avboka det eller vi flyttar det till nästa helg då jag ska upp väldigt tidigt på söndag morgon och befinna mig på Plönninge 08.00. Jag kan bara inte missa någon hoppning just nu, det går bara inte, sjuk eller skadad (jag), vi måste träna för att komma i form igen. 
 
Cassador är så himla fin nu och dressyrträningen idag gjorde verkligen sitt. Kommer nog åka och träna för Maggan nästa vecka med, tar 5 minuter till henne där det finns ridhus. Men annars klarar jag mig utan det just nu, ridhus, så länge det är mjukt i marken kan man rida på utebanorna och det underbara skogen. När kylan och minusgraderna kommer, då kommer jag säkert sakna ridhus, men då får jag åka till ett. Jag måste tänka på mig och Cassador nu, främst Cassador. Lugnt och mysigt stall med stora hagar är något som får han att gå upp i vikt. Kan han inte gå upp i vikt kan han aldrig bygga några muskler och få styrka i både kropp och knopp. Den senaste tiden har Cassador kämpat och slitigt med enbart sitt hjärta.
 
 
 
 
Ser ni mulen som han trycker upp och pussar mig?! <3
 
 
 
 


Postat av: MalinKalin
2014-11-09 - 19:28:39

jag skulle nog också klara mej utan tv. Kollar väldigt sällan. Mamma har ingen tv och det går ju bra. Det finns ju så mycket annat att göra :)

URL: http://malinkalin.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: