Jobbar hårt :)


 
 
Jag tycker det är jätteroligt att ni kommenterar och vill läsa massor. Men ibland har jag lite mycket att stå i :) Jag försöker så gott det går ialf!! <3
 
Idag gick jag upp efter 07.00, åkte och släppte ut hästarna, mockade och fixade allt, sen red jag två hästar och fixade deras muggben. Det om något tar tid, linda av, tvätta, fixa och linda igen =( men båda är bättre i benen så jag får bara bita ihop och fortsätta. 
 
Cassador va så fin idag, skrittade ut först sen trimmade jag han i dressyrsadeln. Razzia va lite trotsig för första gången på riktigt tyckte jag, men bara lite bus när vi skulle ta oss ifrån gården. Väl en bit bort så sköter hon sig exemplariskt. Red enbart på travbanan idag och jobbade fram i både trav och galopp men jobbade mest i traven.
 
När jag va klar med allt så var det dags för privatträning som en tjej i stallet bett om. Tyckte självklart att detta skulle bli riktigt roligt då jag inte är så van vid det, typ inte alls. Det gick verkligen strålande och både häst och ryttare skötte sig. Det som va så roligt va att få höra hur mycket det gav ryttaren, att hon skulle sluta på ridskolan och träna för mig i stället. En lektion för mig gav ett halvår på ridskolan <3 
 
 
Det är kanske tränare jag skulle bli?! Jobba med hästar?! Hmm, tanken har funnits där men Mnjae. Jag står verkligen och stampar, vet verkligen inte vad jag vill bli. MEN, jag vet att jag skulle bli en PERFEKT hemmafr,  eller husmor. Kallas redan för det, 28 år gammal husmor ^^ 
 
 


Postat av: MalinKalin
2014-11-12 - 19:19:18

Kul att hålla i en träning :)

URL: http://malinkalin.blogg.se


Postat av: My
2014-11-12 - 20:47:44

Ååå va jag gillade din brösta på bilden, vart har du köpt den?! =) Kram M

Svar: Tack <3 My. Den på bilden är en John Whitaker men equipe har även sådana. Tror det finns även billiga märken på hööks :) Det är det enda som funkar på Cassador. Kramar
Ica

URL: http://www.myes.blogg.se


Postat av: Philippa
2014-11-12 - 22:21:11

Coolt! Bara du tror på det du vill åstadkomma så kommer du lyckas! Kämpa på, stampa tills dina fötter visar dig vägen och dina ben kommer att leda dig dit DU vill <3

Om jag fick välja skulle jag vilja träna för dig jag med, du är så otroligt duktig!
Ha det så bra!
Kram Philippa :)

URL: http://hopplapallarna.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: