HALLÅÅÅÅÅÅ ELLER!!!! =D


 
 
ÄR  DET NÅGON SOM HAR SAKNAT MIG/BLOGGEN??? ;P
 
 
Vet att inläggen har varit lite mindre nu under helgen men tiden har bara sprungit iväg helt otroligt fort. Så nu ska det bli skönt att komma tillbaka till det gamla, har saknat min kära häst, Cassador, som har blivit väl omhändertagen av en tjej i stallet. Corvette åkte även till sin nya ryttare/fodervärd idag, andra sidan kusten. Kommer att göra om bloggen inom en snar framtid och även göra en länk med fodervärdens blogg, så ni som är nyfikna på Corvette och hur det går för henne ska lätt kunna klicka in och kika. Men vill ni veta redan nu, så kan ni gå in H Ä R.
 

Jag har även saknat bloggen, kunna sätta mig ner i lugn och ro, skriva och uppdatera massvis :) Hoppas ni har saknat den med och jag ser även att jag har fått många nya besökare och hoppas några av er stannar. Har även träffat lite följare i Equipemontern och det var verkligen supermysigt. Många av er kanske inte vågade komma fram, men nästa gång måste ni lova er själva att göra det :) Jag skulle bli så glad att få ett verkligt ansikte och veta vem ni är. Många av er har inga bloggar eller facebook så jag har ju inte den blekaste, ni vet bara hur jag ser ut :) Även om många fick titta några gånger extra i helgen på grund av håret ;)
 
 
Jag är väldigt trött i huvudet och kropp och skulle behöva, eller SKA gå och lägga mig alldeles strax och sova ut ordentligt. Det är en dag i morgon och då kan jag sitta här mer och blogga om helgen, vad som hänt och massa massa massa annat :) Ställ gärna några frågor om ni undrar något?! Något speciellt ni vill veta efter helgen??
 
 
 
Bjuder på detta klipp nedan som en liten "godnattsaga" :)
 
 
 
Fick rysninar när jag tittade på klippet, helt magiskt ihopklippt av en underbar tjej som heter Michelle. Träffade henne första gången i höstas i Åstorp genom bloggen. Eftersom ni har efterfrågat lite filmklipp utöver tävling så tog Michelle tag i det initativet själv <3 Nu önskar jag att hon flyttade till Halmstad och kunde fortsätta att göra dessa klipp <3 Det blåste så mycket så jag tror Michelle valde att lägga till musik då det inte hörs så mycket vad jag säger...
 
 
 
 
 
Det enda ni kanske undrar över vad jag mumlade om är när jag fixar mitt hår. Jag har så himla långt hår och tycker inte alls det är snyggt när allt hänger utanför. Jag tycker det är stilrent och skönt att få in allt under hjälmen. Jag brukar säg det att eftersom mina hästar alltid knoppas fint på tävling så vill jag också ha en fin knopp. ;) Jag gör nästan alltid inbakad fläta och sedan gör jag som en helt vanlig knopp. Jag rullar upp flätan och snor runt ett gummiband. :) tjusigt va?? =) Hur har ni erat hår när ni rider och tävlat??
 
 
 
 


Postat av: Michelle
2014-03-03 - 07:52:11

Flyttar på en gång hehe ;)
Ja de blåste en del så det enda man hörde när du visade knoppen, var typ början och slutet, men man ser ju :)

URL: http://michellehall.blogg.se


Postat av: Erika Pettersson
2014-03-03 - 09:17:53

Hoppas det går bra hos fodervärden. :)
För Raski verkar det gå galant, men hon har ju bara varit där en vecka, men peppar, peppar ta i trä så går det bra.

Hoppas det ska gå bra för er oxå.

URL: http://erikapettersson.webblogg.se/


Postat av: Sabina
2014-03-03 - 10:08:19

Alla borde få ha en backstage tjej som gör de så bra :-) Väldigt roligt att titta på och inlevelse :-)

Svar: Tack <3 Kommer en ny i morgon =D
Ica

URL: http://biinasdagar.horseworld.se


Postat av: Lina
2014-03-03 - 10:30:39

Älskar videon trots lite oskärpa här och där men skitbra musik och klippning, passar er perfekt.
HÄRLIGT!!!
Du och Cassador är så fina och jag älskar ditt sätt att rida och det syns att du älskar hästen KÄRLEK!!!
Fan vad bra du är Michelle, du måste fixa fler filmer, du är DUKTIG :D

Postat av: sara
2014-03-03 - 12:51:22

EH SJUKT SNYGG FRILLA! Kräver nästan en utförlig beskrivning hur du gör den :D

Ps ni är skit snygga.

Svar: Tusen tack <3 Jag ska faktiskt filmas i morgon på tävling och jag ska försöka fixa en mer utförlig beskrivning på knoppen =) Tack <3
Ica

URL: http://ussing.se


Postat av: emelie
2014-03-03 - 17:52:55

Jag va inne och hälsade på dig men hade jag inte en tanke på att presentera mig haha.
så sjukt imponerad på miklem tränset, asså lädret <3 SÅ mjuktoch fint. Hoppas jag vinner ;)

URL: http://komkoma.blogg.se


Postat av: johanna
2014-03-03 - 18:00:56

kul att se lite "behind the scenes"
Synd att vi inte bor närmare, annars hade jag helt klart utsett mig själv till din fotograf ;)

URL: http://tigermysig.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: