Bästa fredagen på länge!!


 
 
 
FÖR JAG FICK SOVA UT!!
 
Ligga och dra mig i sängen utan att känna ett måste att gå upp... när hade jag en sådan morgon sist?!
 
Föutom min skönhetssömn har jag även plockat ur en hel del lådor men lite kvar. Jag har varit på Claes Ohlsson och fyndat, hittade en skitbra hylla som jag kan ha som skafferihylla ;) Letat ett tag efter ett nytt duschhandtag då den som fanns såg lite skabbig ut, hittat olika sorter men kostat flera hundra. På C.O hittade jag en för 79 SPÄNN med slang och allt, lika billigt som ullared!! Så den har jag monterat upp och satt som smäcken på det gamla stället. Köpte även lite glödlampor och plastlådor till förvaring. Vädet ute ä ju sisådär men tänkte dra till stallet efter detta inlägg och kanske bli det lite bilder eller en instagramfilm?! Tänkte timma barbacka på gräset idag, hoppas han är lugn ^^
 
 
 Vi hörs lite senare!!
 
Min snygga och sköna tävlingstopp från Cavelleria Toscana :)
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: