HAHA, OPS!!


 
 

Jag är ju inte så mammig och orolig utan ganska tuff när det gäller mina hästar. När Cornelia idag la ut en bild på min Corvette som va ute och brummade (bilen) så hade även den RIKTIGA brumbrum Corvette varit ute på vift. Hahaha! Jag kanske inte ska skratta men denna häst förvånar mig aldrig =P Fick denna kommentar av Martina som har hand om henne..
 
 
Haha! Ja, din 'riktiga' Corvette var oxå på rymmen idag den lille jäkeln!! Blev rädd för en förbipasserande skogsmaskin och hoppade över staketet.... Matte lagom nöjd... ;-)
 
 
 
 


Postat av: Angelica
2014-01-11 - 14:56:29

Oj, hoppade över staketet till & med? :o

URL: http://angelchanelle.blogg.se


Postat av: Emma
2014-01-11 - 22:10:07

Är inte heller speciellt mammig när det kommer till hästar. De är inte gjorda av porslin. Men jag hade blivit nojig om dem inte var på plats i hagen haha. Hoppas allt gick bra :)

URL: http://www.saqubeck.forme.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: