God morgon vackra ni <3


 
 
Min kropp har sagt ifrån nu, den vill ha några dagars sömn och återhämning. Så jag valde igår och idag att vakna utan väckarklocka, trött så in i även när jag väl vaknar. Sov 9,5 timme igår och 9 timmar idag. Helt sjukt ovanligt i min vardag men tydligen behöver min kropp det så självklart att jag ger den mer sömn. Man måste lyssna på den ibland även om man vill köra fullt ös 24/7. 
 
Nu ska jag snart dra mig upp ur sängen och bege mig till min vackra prins. Han fick vila helt igår och jag ska göra som Amanda säger att sluta konditionsträna honom. Idag blir det nog tömkörning och kanske lite barbacka ridning. 
 
I morgon kanske kanske det blir en sadelprovning med Equipe <3 Ja Lina, jag ska ha mig en ny dressyrsadel, men även en i hoppning. Susanne ska till Norge nästa vecka och har massor att göra innan så kanske att vi får skjuta på det. När det väl blir av kommer det fotograferas och skrivas ner hur Susanne gör vid en sadelprovning. Hon är väldigt noga och bokför alla sina kunders hästar och hur de är och utvecklas i ryggen. Ska bli spännande :) Hoppas ni kommer gilla det!
 
 
 
 
Equipe, kombinationsträns (micklem)
 
 


Postat av: emelie
2014-02-18 - 10:07:59

Kör med återhämtnings!snätter ibland och sover sådär 9-10 timmar, För annarfs brukar jag sova 4-5 timmar per natt, alla säger till mig att jag "MÅSTE" sova mera men det går ju inte? Jag har ju så mkt att göra, att tänka på hehe

Asså så sjukt kul för dig det här med equipe, Stort grattis! Jag är fett avis ;(

Nu får du allt ta och berätta hur detta gick till? Kontaktade de dig bara sådär?

Svar: Jag kommer göra ett fett inlägg om allt och allt, när jag haft ett längre möte med Susanne och allt faller på plats. Ni fick veta det nu på grund av Göteborg och för att jag inte kunde hålla mig ;P
Ica

URL: http://komkoma.blogg.se


Postat av: Lina
2014-02-18 - 10:37:05

Ojoj, inte dåligt med TVÅ nya sadlar och i den prisklassen…. Grattis, en annan får köpa bättre begagnat av fina märkessadlar, funkar bra det också men nytt är alltid gött :)
Ska bli kul att se dig rida dressyr sen i en riktig dressyrsadel, det kommer att bli så bra, jag tror du kommer att bli förvånad över hur mycket lättare allt blir då. Kram

Postat av: Erika Pettersson
2014-02-18 - 10:50:36

Nej kroppen slår tillbaka efter ett tag och då får man lyssna, varva ner och låta den få den sömn den faktiskt behöver. :)

Jag skulle gått upp tidigt idag, jo tjena stängde av alla alarm och sov 1½ timme till, men nu är jag o andra sidan, glad och pigg. :)

Svar: Haha, ja tydligen behöver kroppen sova, hade inte en aning ^^ hihi
Ica

URL: http://erikapettersson.webblogg.se/


Postat av: MartinaOlsson
2014-02-18 - 12:12:47

hej! allt bra? :)

URL: http://martinaolsson.myshowroom.se


Postat av: Patricia Karlsson
2014-02-18 - 13:25:49

Himla intressant blogg, även för mig som inte alls är så intresserad av hästar! Keep it up! :D

Svar: Men tack snälla Patricia, blev så glad av din kommentar <3
Ica

URL: http://patriciakarlssons.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: