Fråga


 
 
Fick en fråga av en läsare och vet att fler har undrat hur vi har det i stallet.
 
 
Från Marie
 
Hur är det upplagt på erat stall? Det låter så väldigt komplicerat iaf :P
Hos oss hjälper alla till med utsläpp, lunch, middag & insläppet varje dag, så då behöver man inte vara där varje morgon och ta ut osv :)
 
 

Vi har en kalender där vi skriver upp oss på in/utsläpp och morgon/kvällsfodring. Vi har 3-4 pass per häst och då ska vi ha både in/utsläpp och fodringar i detta. Jag fodrar mina hästar lunch själv, nu har jag bara en häst att fodra och även på helgerna har vi valt att fodra våra själva. Men vi hjälps åt med allt och är det något pass man behöver byta så är det aldrig några problem. Tycker vi har fått en bra stämning i stallet nu, tyvärr sköts inte alltid fodringarna men jag hoppas detta ändras snart. En del tar inte sin uppgift på allvar, tyvärr.....
 
 
 
 
 
 
 
 


Postat av: Marie
2014-02-02 - 22:32:10

Ungefär som hos oss då :)
Varför ger du alltid dina lunch själv? :) Ifs om jag hade möjlighet till det skulle nog jag också göra det :)
Va trist att det inte sköts som det ska med fodringarna :/ man tycker ju ändå att det är en viktig del så man vill ju inte att det ska bli missat nångång!

URL: http://clarabelelhabiba.wordpress.com



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: