Corvette <3


 
 
Idag var det besiktningsdag för Corvette, och jag va faktiskt inte alls nervös men visst tänkte jag på det. Hon gick igenom utan anmärkning, bara lite notis om hennes ärr vänster fram och gallor i båda bakbenen. Det va ju inget nytt och även den nya fodervärden va informerade om detta när de provred henne. Jag gillar att köra med öppna kort och tror att ärligheten varar längst. Så i slutet av månaden kommer Corvette bli Kalmabo, vem det är som blir hennes nya ryttare kommer jag inte meddela fören hon åker. Då både jag och denna ryttare driver bloggar tror jag vi båda har samma tänk så då får det bli så, även om jag vet att ni är nyfikna ;)
 
Visst är det bra att ni kan följa henne vidare genom en annan blogg??
Vet ju att ni är många som saknar henne :)
 
 
 
Corvette Ts på 3 årstestet, kammade hem 9-9 i hoppning och hoppdiplom <3
 
 


Postat av: johanna
2014-02-21 - 13:28:31

såg på insta att hon gick igenom, kul att kunna följa hennes resa via en annan blogg! :)

URL: http://tigermysig.blogg.se


Postat av: Mickan
2014-02-21 - 18:23:05

Åh jag vet vem det är tror jag! Spännande:)

Svar: ;P
Ica

URL: http://hastenmac.blogspot.se


Postat av: Erika Pettersson
2014-02-22 - 09:25:31

Va skönt att hon gick igenom. :)
Samma här kör öppna och raka kort till fodervärden.
För jag vill inte att Raski hamnar hos någon som sen inte reder ut saker o ting gällande henne, samt har jag skrivit ner hennes bakgrunds historia och de kommer fodervärden på en lapp med info om. :)

+ veterinärbesiktnings papper, kontrakt, m.m.
så bättre o vara ärlig o hitta en bra fodervärd som vet vad det är för häst det tar på fode.r

URL: http://erikapettersson.webblogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: