Ni är ju roliga ;)


 
Sitter och äter "lunch" nu och bloggar =D
 
 
Haha, ni är ju för roliga!! Nu ligger de lika igen 7-7 står det ;D både bra och dåligt. Det dåliga är att han inte kan ha på sig båda outfiten men det som är bra är ju att jag har köpt två snygga sett!!! ^^
 
Nu ska jag avslöja något, eller mnjae, bara göra er nyfikna. Läste precis min mail och någon har fått upp ögonen för mig, mina hästar och min blogg... Så vi får se vart det leder ;-) men nu vet ni lite ialf!!!
 
 
 
 


Postat av: Mamsen
2013-09-13 - 09:32:16

Lycka till nu i Kungsbacka, vi håller tummarna.
Kramis

Postat av: Carolinene
2013-09-13 - 11:54:56

Men gud vad spännande det låter! Du måste berätta för mig! =D Hoppas allt är bra med dig och hästarna, längesen vi pratade nu :/ Kram <3

URL: http://nattstad.se/carroekholms



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: