Lite ångest men det behövdes!!


 
 
Haft en jättemysig morgon, jag, Noah och syrran åkte hem till småland för att fira Farsdag. En god stek hade vi beställt och äppelpaj till efterrätt. Mysig middag men sedan blev jag då trött så jag gick och la mig vid 14.00 och vaknade vid 19.00, hallååå?! Snacka om att sova bort dagen!! Somnade till ett fullt hus och vaknade till ett jättetomt, endast en glad hund som hoppade upp i sängen. Så nu sitter jag här, ensam, tänker åka upp till bror och mysa med mina brorsbarn medans päronen jobbar och syrran hälsar på en vän. Kommer bli en mycket sen bloggning ikväll då jag ska skriva lite om mitt liv igen :) och svara på en läsarfråga igen <3
 
Hoppas ni haft en mysig farsdag!! 
 
Kram :) 
 
 
Elvira och lillasyster, och sis som har klippt av sig allt hår =D Första gången syrran har kort hår och hon blev riktigt snygg!! Snart ska jag göra något åt mitt trollhår, ni får se sedan till vad =D



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: