Fredag och "fullt ös" har redan börjat...


 
 
 
Stack till stallet tidigt, jag och Ella cyklade upp och fixade. Som alltid så går tiden så jaaakla fort så när vi skulle rida och trodde vi hade gott om tid hade vi inte det. Jag hade nämligen bokat in med Emma att jag skulle klippa hennes Ponny Ricky och eftersom han måste ha lugnande så måste vi ju hålla tiden. Jag lyckades ialf flytta fram tiden lite, så vi slapp stressa runt i skogen.... på tal om den där skogen. TRÄD överallt fortfarande och eftersom jag inte hunnit rida alla stigar vet man ju inte vart de dyker upp. Vi skulle släppa hästarna i galoppbacken men vi stötte på en kille innan på vägen och sa att det ligger ett träd mitt i backen. HUUUUUUH!!! TÄNK OM, JA TÄNK om vi inte hade träffat honom och TÄNK om jag inte hade fått stopp på Cassador?!?! Hade han hoppat över det stora trädet eller hade jag fått stopp på honom?! Vi skulle rida en åt gången då jag gillar att ha egen kontroll på min unghäst och vill inte att den påverkas av grannen. Det är ju en annan sak på stranden, med mer yta och vi brukar göra olika. Därför jag gillar att rida ner dit själv, då är det bara mig och min häst jag behäver tänka på =)
 
Nej, nu har jag inte tid att sitta här mer. Jag har skickat iväg en presentation till PerlStoft, nr 2 då PerlStoft påpekade en liten sak och jag skrev om allt. Så himla svårt att skriva om sig själv och där kan jag verkligen vara självkritisk, om de godkänner den så ska jag publicera den här med den bilden som ska vara till. Den kommer sedan att finnas på deras fb, hemsida och på shoppen. Spännande!!
 
Sen ikväll om jag kommer i tid ska vi till Harrys i stan och äta middag, vi i TS ska vara där, äta och ha möte. Gör det varje år men eftersom jag jobbar till sent så är det lite svårt, men hoppas att vi får sluta tidigt =D
 
HA NU EN STRÅLANDE FREDAG OCH HELG!!! GLÖM INTE ATT KIKA IN I HELGEN OCH SE OM DET DYKER UPP NÅGOT ROLIGT!!!    =D   =D
 
 
I morgon blir det stallet klockan 5..... sedan berättar jag min dag i morgon <3 Jag kan ju inte förutse allt som ska hända för ALLT KAN verkligen hända i mitt liv!!!
 
 
K R A M A R   T I L L   E R   och  T A C K   för att ni följer mig och mina hästar <3
 
 
 
 
 
En läsare som heter Karin skickade mig denna fanbild på hästarna, så gulligt gjort av henne <3 Tusen tack fina du! Gå gärna in och kika på hennes blogg, HÄR
 


Postat av: Anonym
2013-11-01 - 19:09:52

hej ja måste få fråga varför du flyttade i från stuteri stallhumlan ?? stog inte du där ett tag ??

Svar: Jo det gjorde jag men trivdes inte så jag flyttade.
Ica

Postat av: Maja
2013-11-02 - 15:11:07

Kul med fanbilder! :D

URL: http://majawallstrom.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: