Im walking on sunshine <3


 
 
 
 
 
 
LYCKA!! <3 
 
 
Fina Cassador, 6 år, är nu kvalad till Championatet i Flyinge, höjd 1.30, i Oktober.
 
Idag fick jag åka på tävling själv igen. Båda mina trollungar var med. Jag startade 4 klasser, två 1.20 med Corvette och hon gick en felfri och 4 fel i andra. Så grymt nöjd är jag med min ridning med henne. Mycket attityd och rida rida rida :-) DUKTIGA BRUM BRUM Corvette!!
Cassador gick 1.20 och 1.30.....felfri i båda <3 Trodde han skulle lugna ner sig till andra klassen men idag va han SJÖVILD, explosiv, överallt och såååååå TAGGAD AV LYCKA!!! Finns inte inte en enda chans att han i denna form tänker stanna på ett hinder. Jag är nöjd med 1.20 men i 1.30 fick jag bara några språng som jag va nöjd med, trots en felfri ritt?!?!? Jag grät när jag gick ut från banan, jag kände mig verkligen maktlös... Jag visste att en felfri ritt gjorde oss klara till championatet i Flyinge men ändå kände jag mig kluven. Claes Brudefors såg direkt när jag kom ut att jag va nere. Han stöttar alltid mig efter varje ritt och han tyckte jag red bra, det är Cassador som måste lugna ner sig och förhoppningsvis lär han sig utav rundor som dessa då han inte kan vara såååå taggad!! Suck...... Varför kan han inte vara så på träning så jag kan få hjälp med att hantera det?! Jag fick som tur va hjälp av Carl Dyrendahl men han va också lite kluven över hans överhettade temperament. Jag har ju nämt innan att Carl alltid kallar honom "den flygande holländaren", Idag la vill till Galen framför ;-)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Så himla smidigt med varsin krubba i transporten så de kan mumsa sin musli, tillsammans ;-)
 
 
 
 
 
 
Cassador gör minen när han badar ;-)
 
 
 
 
 
 
 
 
Två skumma hästar?! ;-)  
 
 
 
 
 
 
Film kommer upp på 2 rundor sen :)
 


Postat av: Kajsa
2013-06-08 - 23:34:56

Grattis till nollorna :D

URL: http://kajsaochtuvas.blogg.se/


Postat av: Mamsen
2013-06-09 - 00:37:53

Härligt att det gick så bra, bara önska Lycka till nu med Flyinge =))
Kramis

Postat av: Emelie
2013-06-09 - 16:46:18

Duktiga ni är! :D Grattis!

Svar: Tusen tack =)
Ica

URL: http://semlur.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: