Envis som en Oxe!!


 
 
 
 
Arbetsmoral, ja men självklart!!! Sovit runt 10 timmar (vilket aldrig händer), legat sedan och tyckt synd om mig själv, inte svarat i telefonen när 100 har ringt mig just idag, tryckt i mig mat jag inte vill ha för jag orkar inte laga något annat, tittat på den sämsta filmen ever!!!! Vilket bra plåster på såren!! På allt detta så står man ut hela jobbpasset på först 8h och sedan ÖVERTID 1 timme. Huuuu jedamej :) Då blir det spännande o se om jag lever i morgon :D
 
 
GOOODNATT mina fina läsare, hoppas ni har borstat era tänder innan läggdags <3
 
 


Postat av: Mamsen
2013-08-02 - 09:07:40

Nog är du envis, men den styrkan kommer man långt med. Krya nu på dig tills vi syns.
Massa bamsestyrkekramar skickar vi dig =))

Postat av: Caroline
2013-08-02 - 09:47:08

Det är bra att du kämpar på och jobbar! Men du får inte slita ut dig vännen. Krya!!

Massa kramar

URL: http://solstrands.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: