2/10


 
 
 
När jag va liten va jag väldigt busig, hade svårt för att sitta still på en och samma plats och försvann gärna från mamma när vi var ute och handlade. Mamma berättar än idag hur de fann mig den dagen inne på Lindex. Det började med att jag aldrig kom när de hade kommit till utgången, jag brukade nämligen alltid ha koll på vart min mamma var men hon visste inte vart jag va, jag gömde mig ofta under alla kläder, minns fortfarande alla dammråttor man hittade. Så de fick helt enkelt leta efter mig och efter en stund hittade mormor mig i ett omklädningsrum. Där stod jag, 3-4 år och provade den största BH ni kan tänka er. Ni kan ju föreställa min mormor och mors miner ;-) Ett minne för livet absolut..
 
 
 
 
Foto: Fredrik Jonsving 


Postat av: silverbjälke
2014-05-15 - 19:18:15

Dina färger, Din naturlighet och Fredriks känsla... Kan ju inte bli annat än bra.

Som sagt, Det har ni gjort väldigt bra. Ta åt dig och var stolt.

Svar: Tack <3
Ica

URL: http://finest.se/silverbj%C3%A4lke


Postat av: Escaping Reality-ett nytt liv i Shanghai
2014-05-15 - 21:25:18

Jättefina bilder, jag får lite John Bauerkänsla.

URL: http://escapingreality.spotlife.se/


Postat av: Anonym
2014-05-15 - 21:34:37

Vart kommer de röda solglasögonen som du har på många bilder ifrån? Otroligt fina bilder föresten! :-)

Svar: Svarat i bloggen <3
Ica


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: