Gott Nytt År


 
 
Tack för det förra året, välkommen det nya! Jag tänker inte hoppas på något stort eller önska att något slår in. Jag tänker istället göra mitt allra bästa i allt jag ger mig in i och alla stigar som mina fötter leder mig in på. 2016 kommer att bli ett år fullt av överraskningar, hoppas jag! Ingen vet exakt vad som kommer hända, det gör det extra spännande ;) Det blir vad man gör det till och ja, tror det eller ej, men allt händer av en anledning. Yahoo, kom igen nu det nya året, vi ska göra allt vi kan och lite till. Inget blir gjort när man ligger på soffan och säger att man inte orkar, bara på söndagar. 
 
Min kväll började inte bara med ett vanligt leende utan med ett extra stort och en härlig känsla. Jag vet att jag inte varit så aktiv på bloggen men jag jobbar på det. Däremot gick jag in för att kolla läget och då får man läsa denna fantastiska och urgulliga kommentar från en anonym följare. <3
 
Absolut en av de trevligaste, ödmjukaste och inte minst roliga/positiva blogg jag läst. Stort lycka till och Gott nytt år till dig och din häst! Önskar att många följer din blogg som inte bygger på "drama och extremhistorier" utan är beskrivet på och ur livet i stort.
 
 
Tusen tack för dina ärliga och varma ord och gott nytt år till dig med <3 Jag har aldrig velat driva en blogg byggd på falskhet och lögner. Jag delar med mig lika mycket av det som går dåligt som när det går bra. Jag håller mig till verkligheten och jag tror det håller i längden. Även om många gillar när man provocerar och lever i en fantasivärld, tyvärr är det inte the real life. Många som har levt under den bubblan har avslöjat sig själva med hur mycket jobb de lägger ner på redigerade bilder m.m. De stod inte ut med lögnerna och bilden av något som inte var verklig. Det finns kända hästbloggare som enbart berättar och visar när de gjort bra resultat men väljer att dölja det som gick mindre bra. Det är ingen trovärdig och ärlig blogg. Livet är inte en dans på rosor med blågula rosetter efter varje tävling, okey det finns vissa undantag :) Som jag känner nu så tror jag min blogg har stått mest för den jobbiga biten när det gått dåligt för mig. Jag kan ju inte sluta skriva om det och prata om det som om det inte vore så. Jag kan bara hela tiden blicka framåt och göra det bättre och bättre. Även om vi faller, riktigt hårt, så kan vi lära oss utav det. Ta hjälp av rätt människor och resa oss igen, kanske lite starkare än när vi föll. För sanningen kommer alltid ikapp, tro mig, jag vet <3 
 
 
Why do we fall?
So we can learn to pick ourselves up again!
- Batman 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: