My sweet Valentine


 
 
Idag är det då den.....ja just den där dagen. Många år sedan jag firade den med någon men jag tycker verkligen den är förbannat överdriven. Bättre man älskar varandra och visar det 365 dagar om året, eller lite då och då än att göra det till en tvingad dag. Köpa, köpa och köpa..blir bara en massa förväntningar.
 
Jag spenderade denna dag med underbara vänner på tävling i Laholm. My sweet Valentine fick stanna hemma, jag strök mig som sagt igår då jag tyckte han va värd en ledig dag efter två megabra rundor från hans sida. Jag har verkligen inte stött på någon man i mitt liv med ett så stort ❤ som denna fina häst har. Han gör mig aldrig någonsin besviken. Om det är något fel som uppstår så är det jag som tar på mig det. Cassador skulle aldrig stanna eller dumma sig på banan, inte när han väl kommit över ettan ;) Om det ska komma en man mellan oss två en dag så får han verkligen leva upp till mycket.
 
I morgon ska Cassador joggas och trimmas lite, på tisdag är det hoppträning sen kommer vi ta det lite lugnt denna vecka. På fredag åker jag till Stockholm så Cassador får två dagar ledigt i helgen. När jag kommer hem sen blir det hårdrim inför nästa tävling som är i Åstorp 28 februari. <3
 
 
You are my sweet Valentine Cassador <3
 
 
 
 


Postat av: MalinKalin
2016-02-19 - 17:52:38

Jag är verkligen inte noga med allahjärtansdag och inte min sambo heller. Vi har aldrig köpt nåt speciellt till varandra då. I år "firade" vi med att fortsätta slipa lastbilen, precis som helgen före det och helgen före det osv :P

URL: http://malinkalin.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: