Jag och min blogg..


 
 
Den senaste veckan har jag inte haft någon tid att sätta mig ner att blogga, jag har knappt eller jag har inte hunnit laga mat. Jo en dag lagade jag, men resten av tiden har jag suttit i bil, ridit hästar eller jobbat. Känner mig lite smått tömd på energi, jobbat hela dagen idag med men jag ska försöka återhämta mig nästa helg. Ska försöka planera in så lite som möjligt då helgen efter blir full med tävling. 
 
Jag har även tyckt bloggen varit lite tråkig så jag har piffat upp den med en ny header, gillar ni den?? Jag gillar verkligen svartvitt, det är stilrent och jag vill ha en stilren blogg. Men på sommaren dyker det säkert upp något med lite färg kanske ;) Jag ska försöka lära mig mer om stilmallar m.m. så jag kan ändra och fixa allt själv, men det tar jag allt eftersom. Har lite småsaker som jag vill ändra på, jag vill tex lägga till en kategori med övningar som ni lätt kan gå in och kika på. Dock inte lyckats förstå mig på hur jag gör :) även lite finslip med utseendet, om jag nu lyckas.
 
Cassador har varit riktigt fin i veckan, trimmat på och avslutade veckan med att hoppa igår. Idag har han fått vila, vi kör igång med en ny trimvecka i morgon och på tisdag blir det hoppträning som vanligt igen. Ska försöka ta mig ut till en kompis som har en massa trav/galopp-slingor då Cassador verkligen behöver blåsa ut lungorna och sträcka på sig. Han har fått kuta runt lite i ridhuset och jösses va han tyckte det va roligt.
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: