I'm back 😘


 
 
Hej och förlÄt för riktig dÄlig bloggning men jag har verkligen inte haft mÄnga minuter över och jag ogillar att stressblogga. Veckan som va gick Ät att förbereda och fixa inför Stockholm och trimma Cassador. I fredags var jag ledig frÄn jobbet och tog flyget upp till Stockholm innan lunch. Det blev en helhelg med utgÄng pÄ fredagen och mexikansk middag. PÄ lördagen tog vi en promenad frÄn finboda till stan, turistade lite och tog sedan bÄten tillbaka. Under kvÀllen sÄ var det 30 Ärsfest hemma hos kompisen och sedan gick vi ut och jag kom inte hem fören pÄ morgonen. Det var lÀngesen jag kÀnt mig sÄ full av energi och ork att dansa till klockan fem pÄ morgonen. En galet rolig kvÀll med underbara mÀnniskor, bÄde nya och gamla ansikten. Jag har Àven Àgnat hela helgen Ät att prata engelska dÄ det var bÄde vÀnners respektive och vÀnner till kompisen som pratade det.
Man va lite seg pÄ söndag morgon men med tanke pÄ allt vi gjort och lite sömn va jag fit for fight. Planet gick vid 14.40 och innan dess fick jag uppleva nÄgot lite annorlunda. Vad exakt det va kan jag inte riktigt berÀtta Àn men det var verkligen nÄgot utöver det vanliga och alldeles speciellt..
 
 
What a wonderful weekend in the big city. Besides my hangover after two days at the pub and few hours sleep I feel full of new energy. Met such wonderful people ❀ I have also seen some new angles on life, it affected me a bit but only in a positive way. Maybe this is a new start of something.. ❀ 
 
You never know what's coming but you have to be prepared and open-minded, because you might have to get on another road. 
 
 
 
 



Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: