Vad tycker ni??


 
 
Ska jag börja blogga igen?? 😁
 
 
 


Postat av: vilma
2015-09-15 - 13:07:12

Jaaaaaaaaa :)

Postat av: Gitta ( pinkthelady )
2015-09-15 - 15:22:08

Jaaaaa, vill ju de så klart. Har saknat dina uppdateringar. Å orkar du inte varje dag så nån gång ibland så man får följa dig å din fantastiska häst på er resa. Ni inspirerar mig nåt ofantligt på min å min häst resa 😍 Kram / Gitta

URL: http://elcaudillogitta.blogspot.se


Postat av: Mikaela
2015-09-15 - 17:22:55

JAAAAAA!! :)

Postat av: Michaela
2015-09-15 - 18:08:28

Jaaa! :)

URL: http://mehorse.blogspot.se/


Postat av: Maria
2015-09-16 - 20:21:42

Även här i Finland saknar vi dina inlägg. Hoppas du får lusten att fortsätta blogga igen. Kollar in dagligen och hoppas på nåt nytt. Du har en otrolig häst och allt kommer bli bra igen. När det känns som allt "är kört" då kan det endast bli bättre. Man har rätt att känna att man tappar lusten ibland. Den kommer tillbaka. Du är en otrolig människa, en glädje att "följa med". Bodde jag närmare dej hade jag gett det en STOR kram och fått dej att inse att du och din otroliga häst är födda att vara ett team. Ta hand om er och hoppas vi får läsa om er även i fortsättningen.
Kram!

Svar: Jag finner inte ord för hur otroligt glad jag blev av dina ord ❤ Tusen tack Maria för all energi ni läsare ger mig i era peppande ord, nu ska jag ger minst lika mycket tillbaka!! Massa kramar
Ica

Postat av: Erica
2015-09-21 - 07:34:17

Jaa!!

Postat av: Jessica Jansby
2015-09-29 - 15:09:14

Så himla kul att se dina inlägg igen, hoppas det håller i sig! :)

Svar: åh va glad jag blir!! ja det hoppas jag med 😉
Ica

URL: http://www.jessicajansby.horseworld.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: