Nervöst


 
 
Då var det natten och jag ligger äntligen i min säng. Denna dag blev riktigt bra, jag visste inte hur det skulle gå på besiktningen med släpet då det var första gången. Ja ni som äger släp och bil vet precis hur känslan kan vara innan. Belysningen har krånglat lite eller mycket, glapp i kontakten och jag trodde jag skulle behöva byta något men det räckte med kontaktspray som jag köpte på biltema, huh. Jag skruvade även fast reservdäcket som varit inne på lagning, haha, låter komiskt då det aldrig är använt men ventilen hade lossnat och släppt ut all luft. Jobbigt om man står där och behöver det där däcket när något gått sönder. Väl där, självklart i god tid, så fick jag komma in nästan på en gång. Jag va så nervös att belysningen skulle börja krångla eller att något annat dök upp så va fel. Efter max 5 minuter så va släpet besiktigad och den blev godkänd. Vilken lättnad och härlig känsla det va :)
 
Då jag fixade massa med släpet hann jag inte riktigt med Cassador idag. När jag gick in i hagen kom han direkt och myste <3 Va och kände på benet och det va kallt och såg väldigt fint ut så det va även skönt att slippa tänka på. En vilodag till skadar inte, men i morgon sätter vi igång igen. 
 
Jag och syrran va ute och gick idag, lyckades då gå förbi en hästbutik där det stod rea på fönstren. Jag gick in och kikade på täckena, lite utplockat men den egentliga rean skulle börja i morgon. Men jag fick rabatt ändå, 50%, vi hittade ett bucas freedom turnout 150. Ska prova det i 140cm i morgon så hoppas det passar. De hade inga större i just detta täcke, får bli annat annars men ett övergångstäcke va precis vad han behöver.
 
Vi hörs i morgon 😘 sov gott
 
Källa: bucas.com



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: