God morgon :)


 
 
 
Ja en riktigt god och vacker morgon mina vänner. Mysigt att vakna upp med sällskap i morse, ni som känner mig vet ju att jag älskar att prata och det blir så tyst när man är ensam. Nu sitter vi i bilen påväg till tävling i Jönköping, Dennis ska hoppa 1.20 och 1.30. Sen ikväll ska vi hem till min bror på kalas och det kommer bli fullt hus med barn, släkt och familj. Mysigt :)
 
Den 16 september beställde jag en plastrong från Equidesign. Jag hittade en som jag ville ha, skrev och undrade om de kunde skicka samma dag eller dagen efter. Ringde först men fick inget svar efter flera försök. Två dagar senare fick jag ett svar där de förklarade att plastrongerna sys för hand och att det tar en vecka för leverans. Fine, jag svarade och hade full förståelse då jag va ute lite sent inför min dressyrtävling till helgen. Så jag tänkte att det var lugnt, då får jag den till nästa tävling som är om två veckor. Dagarna gick och jag väntade på paketet. Den 26 september fick jag ett mail där de meddelade att de skickar varan måndagen den 28:e, yes tänkte jag. Då får jag den till tävlingen. Måndagen kom, likaså tisdag och onsdag, inget paket. Jag skickade nu ett mail och undrade var min beställning höll hus. Fick inget svar. Tävlingen kom och ingen plastrång, förmodligen min sista dressyrtävling i år. Efter helgen va jag så nära på att skicka ett mail och avbeställa varan men så kände jag att de hade säkert en anledning till varför de inte skickat det, hmm. Veckan efter tävlingen hörde jag fortfarande inget från Equidesign, men igår, fredagen den 9 oktober så dök det upp ett paket i brevlådan. Jag blev både arg och jätteglad, vi tjejer kan ju faktiskt vara det på en och samma gång. Jag öppnade upp paketet och wow, så snygg, stilren och vilket material. Den kostade mig 230:- exkl frakt men den hade likagärna kunnat kosta några hundra till, för det hade den varit värd. Så jag kan verkligen rekommendera att ni som dressyrar och vill ha en personlig plastrong, att gå ni in på www.equidesign.se. MEN va ute i minst en månad innan ni ska använda den. ;) 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: