Cassador hoppträning hemma


 
 
Här kommer äntligen filmen från i fredags som jag inte lyckades få upp här i helgen på en padda, handhavande fel eller bara skitplatta ;) På filmen hoppar vi tillslut en bana på 1m och det kändes så otroligt bra. I torsdags berättade jag att Cassador var lugn som en filbunke när jag trimmade på småhinder, men självklart skulle han visa en galet pigg sida när jag skulle få det filmat. Jag ser det däremot som att han är pigg och glad, han tyckte det va riktigt roligt att hoppa. Jag har ju varit med om Cassadors alla sidor så jag vet när han inte tycker det är roligt. 
Vi kommer fel inpå två hinder och varje gång är det i vår svåra högersida. Jag får inte till känslan där än men jag hoppas få det i veckan och jag vet precis vad jag ska träna på i morgon. Det är mycket pusselbitar som ska falla på plats nu och det är väldigt viktigt att jag fokuserar och få till det bra.
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: