Love hurts..


 
 
Upp som en sol och ner som en pannkaka...
 
Så känner jag just nu, livet är ta me tusan bra märkligt. Man tror på meningen med allt och livet känns helt fantastiskt, sen kan det krossas och slås i spillror på bara några minuter. Så här lycklig och glad för allt jag har i mitt liv har jag inte känt på över 6 år. Allt var så fantastiskt och glädjen var större än någonsin. Men tyvärr så har jag och Dennis gått skilda vägar. Det funkade inte mellan oss och tyvärr..
 
Jag kände att jag behövde berätta detta till er och även andra som undrar, detta var nog ingen beredd på, inte ens jag. Skönt att kunna skriva av sig lite utan att gå in på en massa detaljer, sedan kunna gå vidare och slippa skriva i gåtor på bloggen.
 
Då det har varit två tuffa dagar bakom mig nu, orkade inte ens jobba eller åka till stallet igår så har Cassador fått vila i tre dagar. Longerade han idag och sedan joggade jag han lite, inga stora krav alls utan bara fokus lugn och låg. Han var lite på tårna i stallet och väldigt vaken för allt runtomkring, så longering är verkligen den bästa medicinen för honom.
 
Mycket snurrar runt i huvudet just nu och jag är väl egentligen inte pepp på mycket alls. Funderat mycket på vad jag ska göra med mitt liv nu när man står ensam igen, hatar verkligen det. Hästarna är tyvärr något som hindrar mig från mycket, både ekonomiskt och det sociala. Jag har sagt till mig själv för längesedan att är jag singel när jag fyller 30, vilket är om 6 månader, så kommer jag att göra något drastiskt i mitt liv för jag hatar att stå och stampa på samma samma ställe hela tiden, inte för att jag egentligen vill utan för att jag kanske måste, tyvärr.
 
Nu vet ni alla hur det ligger till så ni slipper undra och fråga...
Ledsen om bloggen inte kommer vara sig själv ett tag men jag kommer fixa ny header och fräscha upp den lite och hoppas på en nytädning inom kort. Kan nog ta ett tag innan jag står stadigt på fötterna och känner att jag vill sprida glädje här igen. <3 Vet att ni förstår.
 
 
 
  
 
 
Never ignore the person that 
truly loves you. Because one 
day you'll realize you lost the 
moon while you were counting
the stars.
 
 
 <3
 
 


Postat av: Gitta
2015-11-03 - 13:33:05

❤️❤️❤️

Postat av: Vilma
2015-11-03 - 16:14:50

Fina du ❤❤❤

Svar: Tack ❤
Ica

Postat av: Emelia
2015-11-03 - 16:57:13

Vet hur det verkligen känns, men du hittar nog den rätta för dig en dag! Och du har ju en super kille som står och väntar på dig i hagen <3

Svar: Jag vet, tack söta du ❤
Ica

URL: http://www.nouw/emeliaperala


Postat av: anna
2015-11-04 - 10:05:28

du kommer hitta den rätta ge det lite tid bara du är vacker och kommer hitta den dära stora prinsen med det stora K

Svar: Tack goa du för de orden ❤
Ica

Postat av: Louise
2015-11-04 - 14:29:01


Svar:
Ica

Postat av: Stockholmsjenna.se
2015-11-05 - 11:16:08

<3 Fina du Erica. Förstår om det känns tufft, men det kommer bli bättre snart. Jag och mitt ex gjorde slut i början av sommaren och jag minns hur tankarna kunde snurra runt hur mycket som helst om man var ensam. Så omringa dig av fina vänner, hitta på något kul och spendera tid i stallet. För även fast det är svårt att tro det, så blir det bättre och man får tankarna på annat.
När man minst anar det så dyker den rätta upp sen :)

URL: http://stockholmsjenna.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: