Hopptävling i Ängeholm


 
 
Nu äntligen har jag lyckats ladda upp filmerna och fått in de på bloggen. Väldigt torrt med inlägg det senaste men jag är tillbaka igen, jag lovar :)
Så vad säger ni?? Någon skillnad på helgens rundor än de tidigare?? Kontrollfreak Erica är fortfarande där och tänker lite med händerna, men långt ifrån tidigare och jag ser trots det en förbättring för varje tävling vi gör. Vi måste bara träna och träna, finns ingen annan utväg att att bli bättre.
 
Annars flyter livet på, mycket bättre än jag trott, livet är verkligen fullt av överraskningar.
Cassador är väldigt pigg och känns otroligt fräsch :) både hemskt rolig och hemskt jobbig att rida. Tittig på allt...
 
Hoppas allt är bra med er!! <3
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Postat av: Emelia
2015-11-26 - 20:44:28

Jätte fina rundor och stort plus att du bara klappade honom när han dummade lite bra gjort av dig! Flera borde görs som du gjorde!

Kram och roligt att du är tillbaka <3

URL: http://www.nouw/emeliaperala



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: