Trist Tisdag


 
 
Idag är det en regnig och tråkig tisdag, för att liva upp den lite bestämde jag mig för att ha en nyttig och hård träningsvecka framför mig. Jag kommer äta väldigt nyttig mat, mycket vegetariskt och där allt är gjort från grunden. Jag kommer varva veckan med löpning och inlinesåkning, är det strålande sol och lite blåst åker inlinesen på, annars blir det löpning. Kommer träna något av dessa i en vecka varje dag, samt träning på hästryggen. Jag älskar att sätta nya mål och kämpa mot dessa, det gör vardagen lite roligare och ibland en prövning. Jag har aldrig så stora krav att jag måste springa en mil i veckan eller nå upp till milen, jag springer för att det är roligt och att det ger mig styrka och kondition. Jag hade inte detta förr så vill inte springa för långt och ta ut mig, men jag kan garantera att den där milen kommer snart :)
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: