Kall....tisdag


 
 
Jag är så arg ja rent av förbannad och besviken på det svenska jäkla vädret just nu. Det blåser kallt, moln överallt och regnskurar på det... När ska värmen komma?? När?? Ge mig sol och värme nu innan jag krimerar mig själv!!
 
Idag mötte jag en sovande häst i hagen, hela flocken låg ner och Cassador håller sig lite för sig själv ibland. Så länge han mår bra och trivs så får han göra som han vill, man kan inte tvinga en häst in i en flock. Vi red ut en liten runda först, sen trimmade vi lite på utebanan och jag valde att rida barbacka idag. Åh han kändes så fin idag min lilla prins, han var lugn i galoppen men kändes inte trött. I morgon blir det trim med lite bommar om det inte blir dressyrträning, vet inte vilken dag det blir än :)
 
 
 


Postat av: Divorce your horse
2015-05-26 - 13:11:52

Ja det är lite tråkigt väder ute, men man får se fördelarna det finns typ inga flugor just nu, så skönt :)

URL: http://divorceyourhorse.se


Postat av: Mamsen
2015-05-26 - 16:53:50

Åhh vilken härlig bild =))
tror inte jag sett honom ligga ner någon gång.
Kramis


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: