En helt vanlig tisdag


 
 
Denna förkylning vill inte försvinna, jag har inte mycket energi till att göra saker och ting. Cassador fick vila både igår och idag, det är han värd och jag måste bli frisk. I morgon ska jag tömköra honom och sedan ska han få bekanta sig med flocken och sin nya familj. Hoppas han kommer att trivas och gilla sitt nya liv, det kommer jag märka på honom om han gör det. Jag har som sagt avbokat alla tävlingar men har någon i sommar som jag vill åka på. Jag kommer även boka in en helg hos Pernilla då vi behöver lite intensiv träning, samt att det är en bit att köra. Blir tyvärr mindre träning hemma nu när det är så mycket tävling för henne på helgerna. Men jag tänkte boka in en dressyrträning i nästa vecka, vi ska verkligen fila på alla våra kanter nu innan nästa tävling. Kanske skulle ta och boka in en dressyrtävling som jag har lovat er men aldrig kommit till skott!?
 
 
Hoppas ni har en underbar dag!
 
 
 
 
I Love this horse <3
 
 
 
 


Postat av: Mikaela
2015-05-19 - 15:07:59

Har du sålt Cassador? Varför isf? :(

Postat av: Erika Pettersson
2015-05-20 - 12:15:03

Krya på dig!!
Såg filmen på instagram han verkade glad när han sprang ut till kompisarna :)

Svar: Tack fina du <3
Ica

URL: http://erikapettersson.webblogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: