Vilken helg :D


 
 
Nu ligger jag i sängen med väldigt trötta ögon, har varit oförskämt pigg ända hem, men nu kommer jag somna som den tröttaste grisen på denna jord. Helgen den har verkligen varit fantastisk, träffat underbara människor, sett hästhoppning av världsklass och ätit som en kung ;). Haha, kan det bli bättre?? Öj  
 
Jag har stått i montern den största delen av tiden, men va även inne och kollade hoppning fredag förmiddag och självklart söndagens final. Har inte lagt ner mycket energi på att gå runt bland montrarna, jag tog däremot en snabbshopping på 20 min idag och hittade det jag mer eller mindre sökte. Benskydd till slit och släng, pälsglans, nummerlapp, vita ridbyxor (även ett par i mullvadsfärg då jag reklamerade mina trasiga), två borstar, supersnygg regn och vindkappa och två grimmor. Så nöjd med jackan, väldigt snygg :) 
 
Somnar snart här borta men vill publicera de 3 mycket lyckliga vinnarna i tävlingen. Elin vann ett träns, Anna vann ett par stigläder och Johanna vann ett schabrak. Det var många bra motiveringar men tyvärr bara 3 vinnare. Ringde upp dem och grattad, de blev så glada <3 
 
Fantastisk runda av kungen 
 
 
Snygg tröja ;) 
 
 
 


Postat av: Cecilia Lundberg
2015-03-02 - 14:01:34

Som den shoppaholic jag är blir jag riktigt avis! Ser ut och låter som du haft en kanonhelg!

URL: http://cissemiss.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: