jösses vilken dag..


 
 
Ingen häst alls idag, inget sniff i pälsen eller pussar på den där mjuka och goa mulen. Corvettes mule är den goaste och mjukaste jag pussat, hon slår alla killar med hästlängder ;) Jag åkte till jobbet 08.45 idag och åkte hem 20.05, pallade verkligen inte med stallet, varesig före eller efter jobbet. Cassador är riden men Corvette har vilat, vill inte ha fler ryttare på henne nu innan hon ska åka. På torsdag kommer hon att åka till sitt nya hem, eller tillsvidare kan man väl säga. Till vem och vart kommer i ett inlägg lite senare i veckan, jag hoppas bara att Corvette kommer att trivas och gilla sin nya pilot.
 
Jag har ägnat hela kvällen, eller den delen efter jobbet, till att sitta och kika igenom tdb och planera lite. Jag har gjort om lite i min planering och vi får se om den funkar. Men nu ska vi hårdtrimma jag och Cassador, finslipa på allt och jag ska komma igång ordentligt med egenträning, löpning och styrka för att klara av att sitta på den där överrörliga hästen.
 
I morgon blir det skogen för båda, sen börjar jag jobba 11.00 :(
Men hoppas jag får lite tid till bloggen på kvällen, har lite jag vill få in nu!
 
 
 
 
 
 


Postat av: Louise
2015-03-23 - 08:49:04

Ahaha så himla härlig bild. Gjorde min dag :D


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: