Jag överlevde


 
 
Nu är jag hemma och jag har verkligen fått bita ihop idag!! Trött och orkeslös, tur jag hade möte innan mitt riktiga jobb och även avslutade med det. Så alltså inte många riktiga jobbtimmar ;-)
 
I morgon är det dags att hoppa upp på hästryggen igen, men först ska jag banka på 1-2 skor på Corvette. Jag är ju inget proffs men väldigt noga så det tar lite tid för mig ^^, därav inte alla 4 skor på en dag. Sen ska Corvette trimmas på tömmarna eller så rider jag barbacka. Cassador ska trimmas på bommar, kanske något hinder men denna vecka blir det hårdtrim innan hoppträning på fredag.
 
Eftersom ni efterfrågat övningar så kommer jag lägga upp det jag använder mig av i morgon. Kommer att göra en bana med bommar på marken och något minihinder. Det vi ska träna på är rakriktig, lydnad och spänst. Åh jag ser så fram emot det :D 
 
 
 
 


Postat av: MalinKalin
2015-03-03 - 09:12:31

Förstår att du är trött efter den här helgen :P Alltid kul att se lite övningar :)

URL: http://malinkalin.blogg.se/


Postat av: Annie
2015-03-04 - 14:44:52

Åh han ser ut som en liten ponny på denna bilden! :')


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: