Ingen lust..


 
 
Vad är oddsen, två halta hästar, men vi började med en på morgonen och
sedan en till innan jag skulle åka hem.
 

Corvette har fått mugg på höger framben och även svåra utslag, detta har gjort att hon blivit varm och även halt. Hon fick följa med på en liten skrittrunda ändå, hon behöver röra på sig. Cassador kändes pigg och fin, Corvette hade svårt att hänga med ibland, men skrittade bättre och bättre. Men när jag skulle ta ut han från boxen efter att han hade ätit upp sin mat så ja, då va han också halt. Fick släpa ut han till hagen och han hade väldigt ont i ena bakbenet eller hoven som jag tror. han var inte varm, svullen eller öm. Däremot så tyckte han att det var jobbigt att sätta ner hoven så förmodligen och jag hoppas verkligen att det är så, tror jag att det har med skon att göra. Kan vara så att han fått in grus mellan hov och sko då han ska skos på fredag, hoppas hoppas att det är så!!! Han kändes hur fin som helst på den långa skrittrundan, men inne i boxen, hokuspokus tydligen, så var hästen halt. SUCK!!!! 
 
Tyvär så är min skriv- och bloggning lika med noll idag, trött och grinig som en hel tjejklass. Så jag tänker krypa ner framför en film nu och somna gott, hoppas jag vaknar upp på en bättre sida. Kommer även att åka ut till Cassador innan jobbet, är han fortfarande halt, men inte varm eller svullen måste jag dra av skon. Jag är sååå glad att jag har material till detta, håll tummarna att det är detta som är boven.
 
Jag hör av mig lite senare hur det gick med honom <3
 
 
 


Postat av: Mamsen
2015-03-04 - 18:49:28

Åh, nej!! Hoppas det löser sig.
Typiskt, man får aldrig vara helt glad men du börjar bli van eller hur!!
Bamsekramar hemifrån

Postat av: Neapocalypse och tinkerhästen Clooney -~♥
2015-03-04 - 20:10:49

Men seriöst - vad är oddsen??! Aja, hoppas det blir bra! <3

URL: http://neapocalypse.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: