Glöm inte :)


 
 
 
 
 


Postat av: annie
2015-03-01 - 13:51:26

Nu har jag lämnat in haha! ;)

Postat av: magda
2015-03-01 - 20:12:00

satt och sökte på Naf magic då det är något jag tänkt testa på min häst. såg då att du testat det på cassador, letade efter ett resultat inlägg men hittade inget så tänkte fråga dig vad du tyckte om det? :)

Postat av: magda
2015-03-01 - 20:12:50

satt och sökte på Naf magic då det är något jag tänkt testa på min häst. såg då att du testat det på cassador, letade efter ett resultat inlägg men hittade inget så tänkte fråga dig vad du tyckte om det? :)

Svar: Hej, jag körde en omgång flytande och sedan pulver. Då märkte jag ingen jättestor skillnad och eftersom de kostar en del och Cassador tyckte det smakade blä så struntade jag i att fortsätta :)
Ica


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: