Hästsverige i sorg


 
 
Idag halar vi ner flaggan på halvstång, vi rider inte med ett stort leende på läpparna och känner inte att livet är fantastiskt. Jag kunde inte hålla tårarna borta när jag red Cassador idag, egentligen skulle min ridning ske nere i Björbäck och sedan hoppa den där efterlängtade 115 banan. Men lusten var borta och glädjen ligger nere på botten... Många undrar vad som hände men jag tänker inte skriva ett ord om vad jag hört. Jag tänker på familjen och alla nära och kära, speciellt tänker jag på flickans vänner som fanns på plats. Jag kan inte i min värld förstå vilket rent helvete de måste gå igenom. Jag tänker även på alla som var på plats när det hände, ryttare som red på banan samtidigt när olyckan var framme. Jag vill skicka många tankar till Björbäcks funktionärer som kämpat inför denna helg och även de som fanns på plats när det hände. Helt fruktansvärt och olyckligt, jag önskar man kunde vrida tillbaka tiden och få olyckan ogjord. Varmaste tankar och kärlek till flickans familj, ge dem styrka att klara sig igenom detta. Vila i frid nu Hanna, vackra ängel <3
 
 
 
 
 
Vi måste vara rädda om varandra,
livet är skört och våra älskade kan tas ifrån oss när vi minst anar.. <3
 
 
 
 


Postat av: Noomie Sundell
2015-06-27 - 19:53:06

Så fruktansvärt...♡

URL: http://nouw.com/noomiesundell


Postat av: silverbjälke
2015-06-27 - 22:41:20

Fint skrivet Erica, Tunga känslor. Jag hade precis gjort klart ett inlägg om säkerheten, farorna och de onödiga situationerna som kan uppstå.. jag raderade alltihopa när jag hörde om detta. Kändes bara så fel att i denna stund publicera. Av respekt till familj & vänner. Fruktansvärt.

Svar: <3
Ica

URL: http://silverbjalke.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: