Sprudlar av lycka!!


 
 
Vilken dag!! Trots att den mesiga solen aldrig vill vara framme när jag är ledig så fick jag mycket tid till annat. Jag har varit och shoppat en ny madrass till min säng, en tempur och jag hoppas kunna sova som en prinsessa nu. Sen shoppade jag två boots och lite liniment till Cassador, kan lägga upp bild i morgon, då jag är helt kär i de ena bootsen jag köpte. Passformen har jag länge velat ha men inte hittat rätt material då Cassador är en mästare på att göra sönder dem. 
 
Innan shoppingen idag så åkte jag iväg och tränade dressyr för Tytti på Sperlingsholm. Det ligger så himla fint, allt är gammalt förutom hennes utebana som är av fiber och riktigt Nice att rida på. Det tar mig mellan 5-10 min att köra dit, så fort jag kör ut på den vägen från stallet så svänger jag av nästan direkt, riktigt Nice. Är så trött på att köra långa vägar för att träna, nu hoppas jag att det blir lite oftare till Tytti. Hoppas hon vill hoppa upp en sväng nästa gång, vet att hon är lite svår men jag ska försöka. Hade varit så roligt att se han under en duktig dressyrryttare. Annars så tränade vi lite på samma som i lördags för Caroline, jag måste lära mig rida honom rätt så han spårar rätt. Det blir bättre och bättre och Tytti skrattar hela tiden och jag med. Cassador vill göra rätt till 110% och inte en enda vill han ge upp. Vilken fantastisk och underbar häst jag har <3
 
 
 
 
Det var verkligen ångest idag när jag kom och skulle hämta honom, han låg ner och åt sin frukost <3
 
 


Postat av: Neapocalypse och tinkerhästen Clooney! - ・゚♥
2015-06-12 - 20:03:11

Vad underbart! Skönt att inte ha så långt till dressyrtränaren :D

/Nea & Clooney
http://neapocalypse.se

URL: http://neapocalypse.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: