Se utanför boxen


 
 
Något vi alla måste försöka jobba med är att se och lyssna till andra, inte bara tänka på sig själv. Stötta varandra och ge peppande ord, ett litet Grattis, ett like på Instagram eller varför inte en varm kram?? Det är helt gratis och faktiskt inte så jobbigt att genomföra, svinenkelt faktiskt. Jag gör verkligen mitt bästa, jag försöker att stötta vänner och bekanta men även helt okända människor. Jag kan säga "Grattis" till en människa jag aldrig träffat, för jag vet, eller för mig är det så, att man uppskattar det. Jag har fått många nya vänner genom bloggen som jag kommer att vårda hela livet, de har funnits där för mig och jag kommer att finnas där för dem. De öppnar sina armar och sina hem till någon de aldrig träffat. Det är helt fantastiskt vad vackra människor det finns där ute. Samtidigt så finns det även många som vill en massa ont, skitsnack och dagligen vara elak. Det är därför vi alla måste hjälpas åt och lyfta vardagen lite extra ibland, skicka iväg några fina ord till någon eller säg något peppande. Varför göra det svårt i livet när man kan göra det enkelt med glädje?!
 
Sabina Sjöström är en tjej jag lärt känna genom bloggen och hon har fått gå igenom saker man inte önskar någon annan. Trots svåra tider och otur så finns hon alltid där och stöttar sin omgivning. Det är för mig en helt fantastisk och underbar människa. Jag är så otroligt glad att kunna kalla henne min vän, även om vi bara har träffats under Falsterboveckan, så pratar vi alltid länge när vi hörs i telefon <3 Om ni vill kan ni även gå in och kika på vad hon skrev i ett blogginlägg idag, detta gav mig inspiration till mina ord här.---->biinasdagar.blogg.se
 
 
Tack fina vän för dina varma och omtänksamma ord <3
Tillsammans kan vi göra skillnad i denna värld!
 
 
 


Postat av: Sabina
2015-06-15 - 14:51:41

Ååå, finaste du var är underbar 💞 orden dem värmer. Glöm aldrig att en inte kan göra allt utan många kan göra lite. Bamse kram 💞

URL: http://biinasdagar.horseworld.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: