Hårdträning


 
 
Cassador och jag ligger i hårdträning just nu, det är Juni och snart har halva året gått. Jag vill inte att detta år ska bli som förra året där jag körde fast och tappade all livsgnista i ridningen. Vi har inte hoppat ordentligt på några veckor nu och jag tänker väl inte börja hoppa fören nästa vecka, bommar har det blivit och sockerbitshinder men inte mer. Nästan så min EK26 börja samla damm nu när den ersatts av en dressyrsadel ;) hihi, nä inte helt. Men den blev bestulen idag, dressyrsadeln snodde stigbyglarna. 
 
 
 
 


Postat av: Anna
2015-06-14 - 19:10:59

Har du bytt gren? :)

Svar: Haha, NEJ, jag har bara börjat med båda nu =D v.26 ska jag hoppa i Björbäck, v.29 har jag anmält mig som förstareserv till en dressyrklass och v.30 ska jag till Åby och hoppa :D Jag ville bara backa lite i hoppningen då jag inte tyckte det va roligt och inte Cassador heller. Nu ska vi bygga styrka och muskler i dressyr samtidigt som vi kan ha roligt i hoppningen :D
Ica


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: