Det är inte SANT!!!


 
 
Jag kan knappt fatta det, känslan fanns där under hela ritten men att det skulle ta oss så långt. Helt fantastiskt och nästan lite overkligt, som en dröm. Han gjorde verkligen sitt allra bästa och vi kämpade tillsammans. Jag gick in med inställningen, "gör jag rätt så gör han rätt", så enkelt är det! Denna dag kommer jag aldrig att glömme, min livs allra första dressyrtävling och jag går upp i ledningen efter min ritt och håller sedan det hela vägen.
 
När jag red fram i ridhuset så trimmade jag lagom tyckte jag, när det kändes bra så gick jag faktiskt ut och ställde mig i skuggan. Fick inte vänta så länge, gick sedan in i collectingring och skrittade bara runt, formade han runt skänkeln och gjorde små volter. Sedan travade jag runt inne på banan och även en liten galoppfattning. Red mycket vid domarna då han är lite tittig, men vet ni, han skötte sig helt fantastiskt. Jag är så stolt över Cassador idag och hans uppförande så jag nästan spricker. Ni som följer mig vet hur fruktansvärd han kan vara i ridningen på hemmaplan när det kommer till spöken i hörn. Men idag visade han att han ställer upp till 110% när det väl gäller, det gör han iofs alltid på tävling men nu vet jag även att han gör det i dressyren.
 
Under ritten så blev mitt leende större och större, det kändes som vi hörde hemma där. Allt flöt på, jag njöt och Cassador njöt. När jag gjorde min sista halt och hälsning så sprack jag av glädje. Jag omfamnade honom och gav han en massa pussar, fy fan vilken jäkla häst jag har!
 
 
 
Titta och njut om ni vill, för det gjorde jag under hela ritten <3
Magiska bilder kommer inom kort!
 
 
 
 
 
 
 
När vi tog bilderna i slutet efter prisutdelningen så la Cassador huvudet i min famn <3
 
 


Postat av: sara ussing
2015-06-13 - 18:51:15

Grattis! Mycket prydligt!!!

Svar: Tack va gullig du är, kan fortfarande inte fatta att det är sant :)
Ica

Postat av: Isa
2015-06-14 - 11:07:12

Grattis! Sjukt fin ritt!

Svar: Åh tusen tack goa du <3
Ica

Postat av: Escaping Reality-ett nytt liv
2015-06-14 - 15:22:13

Jättefin ritt, grattis!

Svar: Tusen tack fina du <3
Ica

URL: http://escapingreality.spotlife.se/


Postat av: Ellen
2015-06-14 - 16:15:24

Ser riktigt elegant ut, så himla duktiga :D Stort grattis! Antar att det blir lite mer dressyrtävlingar nu då? ;)

Svar: Tusen tack fina du Ellen!! Självklart kommer det att bli fler, redan bokat in en men jag står som förstareserv. Kommer varva dressyr med hoppning nu =)
Ica

URL: http://ellenshorselife.blogg.se/


Postat av: emelie behrmann
2015-06-14 - 17:16:53

grattis till er :)

Svar: Tusen tack <3
Ica

URL: http://komkoma.blogg.se/


Postat av: MalinKalin
2015-06-21 - 21:40:03

Stort grattis! Vad duktiga ni är :D

Svar: Tusen tack 😊
Ica

URL: http://malinkalin.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: