Everything is awesome


 
 
Jaha, då var denna måndag över, haft en extra lång och mysig helg. Hade tagit ledigt i fredags för att jag skulle till Åby och hoppa men glad att jag avbokade det. Spenderat hela helgen på en småländsk ort, red Cassador tidigt i fredags sedan red en annan tjej honom i lördags och sedan vilat två dagar. Så nu blir det hårdtrim igen, ni har väl läst artikeln som hippson skrev?? Hästarna behöver vila sitt skelett efter hård träning. För mig är det hårdtrim med variation och sedan återhämtning i form av vila. Alla hästar behöver lite semester då och då efter mycket träning och tävling, även vi människor. Nej nu ska jag hoppa ner i sängen, i morgon ska jag upp i sadeln igen, som jag längtat efter min fina prins <3
 
 
Mer bloggning kommer i morgon och då ska jag berätta vilka tävlingar jag bokat in. :) taggad på nytt!!! 
 
 
 
 
Har ni sett den senaste legofilmen?? ^^ Jag blev "tvingad" att se den, hade sågat den innan jag sett den men blev faktiskt positivt överraskad hur bra den va. Grymma skådisar var det bakom rösterna... men så var det den här låten. "everything is awesome", den har fastnat i mitt huvud och jag kan inte sluta sjunga. Peppad och glad är jag men extra toppad när jag sjunger på låten. ^^ Ni måste lyssna på den!!
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: