Mina vänner :)


 
 
Hej alla hästiga vänner!! Jag behöver er hjälp!!
 
Min kompis har letat häst länge nu och har provat några stycken, de hästar hon har fallit för har antingen inte gått igenom besiktningen eller slängt av henne, (flera gånger och droppen var nu senast när hon fick åka till sjukhuset.) Hennes självförtroende på hästryggen börjar sina och hoppet att få hitta sin fyrbenta vän är långt bort.
 
Hästen vi letar efter får ligga i en prisklass runt 50-60.000. Den måste vara snäll och trygg på ryggen, inhoppad och då även bjuda själv på hinder (tycka det är roligt att hoppa). Den får inte vara för ung men inte för gammal heller, kanske runt 8-12 (yngre funkar om den uppfyller kraven). Gärna tävlad något men inte ett måste. Det får gärna vara en lite mindre häst, strax över 160 och några cm till funkar utmärkt. Hästen kommer användas till hobbyridning/tävling, max 110.
 
Hör av er till mig om ni har eller vet någon som har en fyrbent väl som vill till nytt och kärleksfullt hem.
 
Går även bra att skicka mail till [email protected]
 
 
 


Postat av: Divorce your horse
2015-01-25 - 11:08:06

Men vilken underbar bild!! :)

URL: http://divorceyourhorse.se


Postat av: emelie behrmann
2015-01-25 - 18:10:19

Usch jag vet hur svårt det där kan vara, att inte hitta rätt.
Hon kanske måste se bort lite utbildning och gå ner en prisklass för att hitta sin kompis?

URL: http://komkoma.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: