Hatar klockan!!


 
 
Går och lägger mig strax innan 01.00 (jobbar till 24.00), ställer klockan runt 08.00 varje dag, beror på vad som ska göras. Idag somnar jag om, väldigt trött och vaknar 11.00. Paniiik!! Hovslagaren kommer 11.30 och innan det hade jag tänkt rida och fixa allt. Väl i stallet strax innan halv skriver hovis att hon kommer vid 12, huh. Jag hinner rida, in med Cassador, på med fleece, skydd, träns och hjälm på mig. Hinner inte med någon annan utrustning. In på banan, skritta lite, böja och ställa och när han kändes varm så blev det galopp. Oh my, SÅ UNDERBAR!!! Hann inte med mycket trim, behövdes inte heller, sen skritta av på vägen och då kom hovis. In med Cassador, nya skor fram med snösulor, hinna fixa allt i stallet och sedan hem och hinna göra en del här med innan jobbet. Har jag sagt att jag är hundvakt med?! Ja hon följer mig i hälarna överallt, skönt att hon lyssnar på mig bättre för varje dag. 
 
Den här hästen va otroligt fin idag, barbackatrim och han bara går i galoppen. Frustar och är avslappnad i båda varven <3 gaaah jag är uppe och svävar på rosa moln. Dock med en liten klump i magen då Corvette ska in på kliniken idag, men jag försöker att inte tänka på det. Jag kan inte mer än att hålla tummar och tår stenhårt, min finaste och allra första egna trollunge <3
 
 
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: