Fina ord <3


 
 
Idag damp det ner ett mycket varmt och fint meddelande från en tjej som heter Maria. Henne träffade jag på Falsterbo förra året, jag berättade lite om min sits med Cassador och hur jag kommer att försöka kämpa mig tillbaka, även om jag under den tiden låg som djupast på botten. Tack fina du Maria för dessa ord, det gör mig varm och väldigt glad <3
 
 
"Hej! Måste bara säga hur kul det är att se vilken utveckling du och cassador gjort sen jag träffade dig i somras! minns hur du försökte klura ut en "lösning" och att sen få se er utvecklas som ni gjort i höst/vinter har verkligen varit kul och motiverande! Bra jobbat! Blir kul att följa hur det går för er på tävlingarna i vår."
 
 
 
 
 
 
 
Kan aldrig få nog av denna häst <3 
(två senaste träningarna)
 
 
 
 



Postat av: Emmie Sjödahl
2015-01-28 - 09:19:28

Jätte fina ord av tjejjen, och håller klart med att det är kul att se er utveckling! Håller med dig också, Cassador är en fin och fantastisk häst och ni passar fantastiskt bra tillsammans av vad man har sett i bloggen! Du är väldigt duktig!

Svar: Tack för dina varma och fina ord, ja Cassador är one of a kind och det ska bli otroligt spännnade och se hur året kommer att bli :)
Ica

URL: http://eminett.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: