En dag mitt i veckan


 
 
Idag va jag i stallet och släppte ut hästarna tidigt, skrittade ut en lagom runda med Cassador och Lucy, (hunden jag passar). Sedan blev det lagom mycket trim på banan och avslutade med några skutt och woow, han är så sjukt fin nu!! Vet ni, Cassador bröt av till trav från galoppen tre gånger, vilket aldrig händer. Enbart för att jag slutar att rida, lycka, haha. Ni kanske tycker det låter knäppt men för mig är det STORT!! Från att man har en häst som bara drar, sticker, spänner sig till att vara lugn mer eller mindre varje dag. Sakta av till trav fanns inte i hans värld innan, då åkte jag häst, NU rider jag ordentligt!!! 
 
Blev ingen ridning på Sas idag, valde att lägga lite viktig tid på annat..... ;) en läsare har hittills lyckats gissa rätt mellan mina rader, hihi. Men i morgon blir det skog och trimning för Cassador och jogging för Sas. Massa hästmys <3 
 
 
 Cassador älskar när hunden följer med ut i skogen, han blir så mycket lugnare med sällskap. Vi båda längtar till nya stallet nu <3
 
 
 
 


Postat av: Jolin Berg
2015-01-28 - 19:07:30

Så fin häst! :)

Svar: Tack <3
Ica

URL: http://sluhusdjursagronom.blogg.se/


Postat av: Emelie
2015-01-28 - 21:48:30

åh vad jag längtar efter att Tora saktar av av sig självt haha! Obs Seriöst

URL: http://komkoma.blogg.se


Postat av: Juia
2015-01-29 - 13:06:12

Ska ni flytta igen?

Svar: Japp =) Cassador hoppar även stängslet hela tiden och är rastlös i hagen, han måste ha en hagkompis och jag vill ha ett ridhus. Finns massa anledningar och jag kommer att göra ett inlägg om det =)
Ica


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: