Fredagen är slut


 
Då va denna dagen över. Jag åkte tidigt i morse till götet, tog det smidiga tåget hit och det är heller inte långt att gå till mässan. Funderade en gång på att ta taxi men jag är alldeles för envis för att lägga pengar på något som tar mig 15 min i promenad i frisk luft innan jag stänger in mig. Stod sedan lite i equipes monter men det va så lite folk så jag gick in på arenan och kikade. Tycker det är roligt att se speedhoppningen, alltid några som ger allt...men Marcus Ehning, WOW enda upp i taket vilken häst han red. Hoppade höghus över nästan alla hinder och kändes väldigt grön så han tog det lugnt. Trots detta så kom han femma?! Jag gillar denna kille skarpt, absolut en ryttare jag ser upp till!! 
 
Sen blev det mässan nästan hela dagen, träffade lite folk, hjälpte lite kunder, sydde på en logga på ett schabrak (om ni såg dressyrkliniken idag och det lyste en fin röd logga på schabraket så va de hand made by me ;) Åt en väldigt smarrig lunch och beställde två nya ridbyxor från skara hästsport. Bättre service får man verkligen leta efter!! Blev inte mycket köpt idag, kommer gå en sväng i morgon istället.
 
Jag gick hem till min kompis vid 17.00, vi fixade lite gott käk, myste och tog en lugn kväll. I morgon blir det upp tidigt, mässan hela dagen, kanske smiter in på någon hoppning. Sen hem och fixa mig till kvällen, då blir det förfest på mässan och party i ryttarbaren. Yeehaa, ska verkligen bli så roligt!! Vi hörs av i morgon!! 
 
 
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: