Den här dagen... <3


 
 
 
Hoppträningen idag gick strålande, någon ynka miss men i det stora hela är jag svinnöjd!! Båda hästarna skötte sig strålande och vet ni vad mitt problem är nu, att få dem ännu mer fram för skänkeln. Hah, trodde jag aldrig men det är sant. Corvette fick jag kämpa lite med och även Cassador, ni kan se det i filmerna sen, tyvärr lyckas jag inte ladda upp dem för min ena dator har jag glömt i equipehuset. Så får försöka lösa det i morgon, men det kommer att komma!! =) Känslan är nu på topp inför helgens tävling!!
 
När jag och Lisa plockade undan släppte vi hästarna lösa, då vi ska slippa att dra runt dem samt att man behöver gå in en bit med hindermaterialet. De skötte sig även här riktigt duktigt, skrittade nästan hela tiden runt =) Vem behöver skrittmaskin?!
 
 
När jag hade hoppat Corvette idag rös jag i hela kroppen,
hon frustade gott och jag va bara så otroligt glad.
Känslan där är verkligen på topp <3
 
 
 
 
 


Postat av: Mamsen
2015-02-19 - 17:18:59

Så härligt, den känslan är du värd =))
Så fina bilder, man kan nästan känna genom film och bild hur dina hästar trivs.
Kramis


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: