Den gråa busen.. ;)


 
 
Denna gråa buse fick vila igår, så idag var hon lite skarp i stallet (det dära Camaroblodet), men i ridningen gjorde hon precis som jag ville. Hon är bara helt fantastisk denna häst <3 Det var dressyrträning samtidigt men Corvette höll sig i skinnet, det var bara ett "dressyrhörn" som va lite läskigt ;-) Fikakorg och filt, haha. Väldigt läskigt!! I morgon kommer det, tyvärr, en tjej som ska provrida Corvette. Det är genom kontakter och vi har flera tänkbara men denna tjej känns helt rätt, hon har tävlat upp till 1.40 och är en satsande hoppryttare som tränar för både Thomas Hammar och Christer Eriksson. Hoppas nu bara att hon gillar Corvette, hon behöver någon som gillar henne för den hon är och även kan hantera hennes skarpa sidor <3 
 
 
Jag har verkligen vridit och vänt på alla mina möjligheter och tankar kring att behålla Corvette, men hur jag än gör så kommer det inte att gå just nu. Jag vill satsa för mycket på Cassador och min plånbok kan inte satsa på två hästar. Corvette betyder alldeles för mycket för mig och kanske även som min framtid, så jag kan helt enkelt inte sälja henne <3
 
 
 
 
 
 
 


Postat av: Neapocalypse och tinkerhästen Clooney! - ・゚♥ ✞
2015-02-22 - 09:00:53

Det blir nog bra <3<3

URL: http://neapocalypse.se


Postat av: Erika Pettersson
2015-02-22 - 15:49:16

Vad är det för tjej som ska provrida då är det för medryttare, halvfoder eller helfoder ? :)

Svar: Kommer berätta mer sen, men på helfoder :)
Ica

URL: http://erikapettersson.webblogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: