Viktigt med energi


 
 
Nu är denna helgen slut, inte många timmar kvar tills ni alla ska upp och jobba eller gå till skolan. Jag börjar inte fören 16.00, därmed blir min söndag lite förläng. Jag har till exempel aldrig söndagsångest och det är otroligt skönt. Däremot tar jag ingen sovmorgon, jag ska upp tidigt och hämta släpet för att sedan ta mig ner till Halmstad. Där väntar min prins som har haft det lite för bra i helgen med två vilodagar, men han är väl alltid (nästan) värd det ;) 
 
Helgen har varit toppad med det bästa. Igår dejt med en fin vän och mys med mor och far, idag har jag myst med hela tjocka familjen och vi har planerat inför julen. Kvällen avslutades hemma hos en underbar, även där en gammal go vän. Helgen kunde absolut inte blivit bättre och jag känner mig full med glädje och energi. Jag tror det är nog så viktigt att man finner den sanna källan till riktig glädje och energi. Vänner ska ge en energi inte suga ut den från en, samma med familjen. Ge och ta, det gäller i alla relationer som man har till andra människor, vänner, pojk/flickvän eller familj. Jag har lärt mig att ta till vara på det som ger mig energi och även ta hand om det. Jag älskar även att ge bort energi men får man inget tillbaka så orkar man inte tillslut. Tyvärr går man igenom några sådana i livet men man lär sig påvägen att acceptera det. Man lär sig även att undvika det. 
 
Det spritter med glädje i min mage, konstigt nog får den plats bland all fika och mat i helgen. Jag skojar inte om jag gått upp tre kilo. Jag har nämligen en konstig känsla, kan inte riktigt sätta fingret på exakt vad men jag tror jag kanske vet. Spännande är det verkligen och vem vet hur den känslan slutar... ;) godnatt mina fina läsare, vi har en minst sagt spännande vecka framför oss, eller mig. Kommer trimma stenhårt inför årets sista tävlinge, inget latsida här inte! 
 
 
 
Can't stop smiling...
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: