Tack för detta år


 
 
Det har verkligen varit ett upp och ner år 2015. Det har bjudits på glädjetårar och förtvivlan, dressyrdebut med vinst och tappat självförtroendet i hoppningen m.m. Ingenting har varit lätt och efter ett minst sagt jobbigt 2014 så var det inte svårt att bryta ihop igen. Trots detta så gav vi inte upp, tack vare erat otroliga stöd, fantastiska tränare och underbar familj/vänner som har funnits där för mig och Cassador. Det väger mer än guld för mig. Men den som verkligen är värd den störsa uppmärksamheten och alla världens morötter är den där fantastiska bruna vännen på fyra ben, min fina prins. Aldrig har du gett upp hoppet om oss, även om jag har styrt åt helt fel håll och allt blivit pannkaka. Du förlåter och har en otrolig kämparglöd och vinnarskalle. Du har ett varmt hjärta och du skulle aldrig någonsin vilja slänga av mig eller skada någon med flit, trots att du har lite mycket extra energi. Du är en sann vän och jag kommer göra allt i min makt för att ge dig det bästa året tillsammans med mig. Vi ska inte bli bäst utan vi ska ta oss an nya mål och ha förbannat roligt tillsammans <3 I love you Cassador, hoppas du vet det <3 
 
 


Postat av: Bara en läsare
2015-12-31 - 14:40:07

Absolut en av de trevligaste, ödmjukaste och inte minst roliga/positiva blogg jag läst. Stort lycka till och Gott nytt år till dig och din häst! Önskar att många följer din blogg som inte bygger på "drama och extremhistorier" utan är beskrivet på och ur livet i stort.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: