Bra start!


 
 
Då var man hemma från en minst sagt galen helg nere i Malmö. Aldrig varit ute i malmö så det var en upplevelse. Vi dansade tills fötterna inte orkade mer och idag så fick vi smaka på träningverk i benen :D Ja jag kan absolut inte böja mig ner utan att jag har sprängont i låren. Så vältränade var vi hästtjejer!! På vägen hem idag stannade vi till på Sveriges bästa pizzeria i Ängelholm. Jag har inte provat alla men utav de jag provat så är denna helt grym. Mirando heter pizzerian och de bakar vedugnspizzor. Vi var vrålhungriga och orkade inte sitta och vänta så jag ringde 15 minuter innan vi var framme och sa när vi ville ha pizzan färdig så vi kunde äta den där. När vi anlände så var vi helt själva, de dukade fram salladskål, små brödbitar med vitlökssås innan pizzorna kom. De till och med drog in stolen åt oss :D Vilken service de hade och väldigt trevliga, sen är ju pizzorna grymt goda vilket gör ett perfekt avslut på denna trevliga helg.
 
Min söndagskväll blev däremot inte riktigt som jag hade planerat, även om jag visste att det kanske inte skulle bli som jag hade hoppats på. Magen och känslan säger att jag ska vara uthållig och den som väntar på något gott, ja ni vet ;) Nu får jag vänta tills efter nyår, ser galet fram emot det! 
 
I morgon möter jag upp en vän som kommer med tåget och ska med hem till Småland. Då slipper hon åka tåg i en timme själv och jag får sällskap hem, perfekt! Åh vad jag längtar hem nu, för första gången på länge får jag känna in julstämningen några dagar innan jul. Slå in paket i lugn och ro, baka och göra min goda grönkål innan julafton och inte allt på samma dag. Blir inte samma att göra det i min lägenhet, jag vill vara hemma hos min familj när man inte har en egen <3 Ska bli så mysigt!
 
Hoppas ni haft en minst lika underbar helg som jag!! <3
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: