Wonderful day <3


 
 
Idag mina läsare, idag äntligen fick vi till den bästa känslan på hoppträningen på väldigt länge. Allt flöt på, Cassador va asmega lugn så jag till och med fick smacka några gånger för att han skulle tagga till lite. Vi hoppade en liten bana och det va så roligt, kunde inte sluta le. Det som är så jäkla roligt nu är att jag äntligen känner att jag ger min häst den bästa förutsättningen, ridning som han gillar. Han är en så nöjd häst nu, mycket nöjd över sitt liv <3 På lördag är det dags för tävling i Ängelholm och vi hoppar 90cm och 1m avd B. Resten av helgen är inte helt spikad, Mr X är bortrest så jag får hitta på något annat spännande.

 
 


Postat av: Erika Pettersson
2015-08-27 - 10:26:54

Va roligt o läsa att det går så bra för er! :D

Svar: Tack ❤ Ja det är så roligt!!
Ica

URL: http://erikapettersson.webblogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: